This is a big day for me today!

God Morgon gott folk!

Jag vaknade för ca en halv timme timme sedan. Min hund började gnälla utanför dörren så det var bara pallrasig upp och öppna. Jag satt på datan och medan sbörjar Charlie gräva och bäda i min säng och nu ligger han till rätta och andastung under mitt täcke. Nu drömmer han något för han ligger och piper och morrar:P Haha
Jag skulle säkert  sovit nu också men Ida messa mig och jag vaknade:P
Jag börjar bli rikitgt hungrig nu. Men om jag känner mig själv kommer jag sitta här ett tag till eller rättar sagt ill någon vaknar.
Jag vill bara vrida fram klockan ills vi sak åka och kolla på stallplatser. Det kan bli så att vi bara kolla på stäket om vi blir nöjda med det. Tills innan måste jag plugga engelska för jag har prov på typ torsdag. Ahhh.
Sen måste jag städa och fixa massa grejer.  Ne nu ska jag sluta tjata!
Vi hörs sedan. Puss och morgon kram!<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha sorry att jag väckte dig<3

2009-02-01 @ 10:11:17
Postat av: Camilla

På den sidan av järnvägen har du Lennartsnäs, Skälby, Ensta, Ålsta och Aspvik.



Lennartsnäs är populärt, men långt bort. Skälby är väl likt Snyggboda. Ensta vet du redan. Ålsta liggger mellan Skälby och Aspvik. De har eget ridhus. Aspvik har du nog koll på också.



Stäket är bra, dock är väl underlaget i hagarna lite att kommentera, menmen.

2009-02-01 @ 11:16:13
URL: http://miillly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback