Tidigt morgon!

Hej!

Idag gick jag upp tidigt 7.00 och var i stallet typ 8.10. Jag longera Vienna i ridhuset och hon var jätte dukitg men lite busig men det måste dom få vara. Jag putsa av tränset och mockade och gjorde allt det man gör när man har hästen. jag åkte hem vi 11. Eller rättare sagt så så hämta mamma mig och vi åkte till Hööks och Horze. Ni kommer tycka jag är galen men jag köpte:
Läder grimma med bling bling på.
Grimma och grimmskaft.
Kjedja.
2 Hinkar.
Benskydd.
Sedan var vi på IKEA idag igen och köpte lådor och lite saker som vi ska ha fodret i sedan. Det vart självklart lite små saker, det blir det alltid när man går på IKEA.
På söndag nästa vecka är det stallmöte på stäket för vårat stall.'
Jag har även hittat en häst som jag ska prov rida i veckan, Kul va?:)
Jag är verkligen super glad och förväntansfull!!!!!
Jag kommenterar melodifestivalen i ett annat inlägg sedan.
I morgon är det Års-möte i USEK.

Puss och Kram syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback