Torsdag & Fredag

Hej här kommer Torsdag och Fredag!

Torsdag: Dagen var lång som vanligt. Jag var verkligen skit trött. Vi fick tillbaka ngt läxförhör på Engelskan typ, Vill ju ha tillbaka provet! Vi såg på någon film var ganska tråkig men men.
Det hände väl typ inget mer i skolan. På kvällen undrade T om jag kunde rida på Lowisa i stället för henne på hennes lektion och det gjorde jag hon var fin men lite osamarbetsvillig i början men efter att hon typ sparkat Jamba så vart det fart på henne, haha;)

Fredag: Fredag den 13 och vi hade prov hoppas det gick bra kändes som det. Men man vet aldrig. Det är så jäkla svårt att skaffa häst finns så många men när man tar kontakt så känns det inte bra längre, Aja Bara leta vidare.
Några tips vart man kan leta?
Jag fick en alla hjärtansdags present idag av mamma och pappa men ingen anning varför, brukar man få det av sina föräldrar? Det var ett stort paket och jag typ dog när jag öppna. Haha. Pappa har varit och köpt Transsport skydd:) Dom är skit fina och dom var inte billiga asså! Nu ska jag kolla färdigt på Let's Dance och sedan sova ska upp 7 i morgon. Vad ska nu göra i morgon , när det är Alla hjärtans dag och allt:) haha?
Vi hörs i morgon

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback