Trött trött och trött!

Hej!

Jag skulle upp halv åtta idag och stängde av alarmet helt= typiskt mig. Jag vaknar senare av att pappa kommer och säger att klockan är 07.10 och jag typ rusar upp ur sängen för att jag ska gå hemifrån kvart tio över. Lite stressad men jag han i alla fall. Skolan var väl lika tråkig som vanligt.
Asså Kattis du måste komma och börja som spanska lärare på min skola, våra lektioner är hemska!!
Vi har 3 läxor tror jag och engelska prov på torsdag och snart ska vi ha So prov också.
Mamma har fått tag i ägaren på stäket och vi ska skriva kontrakt på söndag med henne, I'm so happy:)
Jag har med info då:P
Idag red jag på Don S wow jag slapp Hipsi:P Nej då men det var faktiskt skit kul att rida och det gick bra för en gångs skull. Jag har inte ridit honom i dressyren på jätte länge utan typ bara hoppat honom på torsdags kvällar och det är inte så ofta.
Nu är jag trött och ska gå och sova så jag orkar upp i morgon. Det är tidigt i morgon. Hoppas ni haft en bra dag.
På fredag = Romme

Kram/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Katarina kaza

ja det kan jag göra..men jag kanske inte är å rolig som lärare men behöver du hjälp tell me..

Du är så lik mig på morgonen ......Kram....

2009-02-03 @ 14:43:36
URL: http://katzag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback