Usch hatar Måndagar!

Hej!

Asså jag skulle så gärna legat kvar under det varma täcket när jag vaknade i morse. Det var kallat i rummet och ljust. Usch hatar måndags morrnar. Jag gick upp efter att någon stått och tjatat på mig i en kvart typ:P
När jag kom till skolan var det skit halt och jag halkade typ hela tiden. Vårat klassråd vart jättekort ingen hade något och säga. Ebba var inte i skolan för hon har varit på sjukhuset hela dagen pga hennes knä är typ vätsefyllt och hon ska gå på kryckor, stackarn. Hon kommer på onsdag i alla fall.
Har fått svenska läxa. Vi hade vårat forsatta engelska prov och det var enkelt men hemskt inga kommentarer på det.
Har hittat en häst som verkar intressant. Är dock lite dyrare en vad vi tänkt oss men om det känns bra så, varför inte?
Ska snart åka och rida och hoppas verkligen det går bra för jag är skit pepp och har haft ont i ryggen hela dagen så jag hoppas verkligen på det bästa! Vi hörs sedan.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Katarina kaza

Nu tycker jag att du kan lägga in som en inlägg i hästköpar grejen att jag har ju ingen häst och jag vill rida.. SååÅåå med andra ord kan hästen vara lite dyrare så att jag kan rida också hehehe puss

2009-02-09 @ 18:00:47
URL: http://katzag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback