Äntligen!

Ja, äntligen. Nu mår jag lite bättre asså dom här sista dagarna har det inte varit roligt att vara i stallet, asså det har ju varit roligt att håla på med Ruben och så. Men inte allmänt. Skit jobbigt men nu, nu jävlar!

För övrigt har det inte hänt så mycket.  Igår kom Helena och frågade vad Ruben hade för bett storlek och jag fick låna ett sprenger bett, som en viss person låg bakom en del;) Men han gick faktiskt bra på det. Så jag ska nog köpa det av henne. Jag alla som är på stäket vet hur hon är, men man märker att hon tycker om mig. Haha, hon är så gullig. Hon skulle kolla upp det i alla fall. Dom är ju svin-dyra i affären.. Jag red igår och han var jätte duktig, lite stark men jag tror han hade lite träningsvärk av i förrgår. Körde galopp arbete kan man säga. Han fick verkligen galoppera av sig. Idag fick han bara gå i skritten. Vi har målat stallet idag. Det vart verkligen så fint. Så ljust och frescht. Det kommer bli mumma när allt är klart. Alla gröna fula dörrar är bort allt blått osv. Så fint. Var verkligen värt all pina. Jag hade i alla fall målafärg överallt när jag var klar, i ansiktet, håret armarna. Ja överallt. Så det var skönt med en dusch nu. Och jag i ett nötskal kommer på fem i tre att jag inte har någon kraft. Så jag och pappa kör som bara den till Guro, två säckar kraft, en pälsglans och så fick vi två super snygga kepsar:) Dom var verkligen det. Så nu ska vi sponsra Guro lite. Nej nu orkar jag inte skriva mer. Hör i kanske i kväll eller i morgon.

Kram Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback