..

Hejhej!

Idag har jag solat<3 Fast jag tröttnade ganksa fort:P Men jag fick färg faktikst. Sen åkte jag till stallet jag hade insläppet. Emma och Lena var snälla och hjälpte oss så dom tog varsinn häst, så det blev bara en vända. Ruben får vila den här veckan ut. Mamma red på honom idag och det är ju inte så ansträngande. Sen hoppa pappa upp på honom, haha han såg helt vätskrämd ut men han lovade att han inte var ett dugg rädd. I morgon tänkte jag rida ut i skogen, mamma får rida på lördag. Och så tänkte jag jogga lite på söndag. Sen på måndag börjar allvaret jag har mitt mål som jag ska klara av för att komma framåt. Nu är betestiden snart slut. Jag har sänkt höt nu för han rullar seriöst fram.. Inte bra asså.. Hästen ska bantas!!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback