Fullfart och VÄLDIGT AVUNDSJUK!

Hejsan!

Gick som sagt upp sju i morse. Var skit pigg när jag vakna.. Dock somna jag halv två, så det är ju lite skumt. Ut och fodra hästar och ut med dom i hagen. Mersan och Rubis var jätte snälla och när vi kom till Ami så kom jag till spånbalarna. Så börja hon snurra. Jag vet inte hur många gånger hon var på väg att ställa sig. Man ska fan ha hjälm på sig när man tar ut henne i alla fall när man går så långt. Hon har så sjukt mkt överskottsenergi! Sen efter att släppt ut dom så åkte jag och mamma till Hemköp och handla frukost, mums. Det avr härligt med en riktigt frulle efter lite jobb. Sedan softa jag lite hemma i soffan. Och när pappa packat klart så bestämde vi oss för att åka till Guro. Jag köpte kraft, sporr-skydd och ett nackstycke, ska pyssla ihop ett eget kandar. Haha hur det nu ska gå till. Så testade jag en hjälm som jag kollat på länge. Dock fanns den inte i min storlek hemma. Och när jag kommer hem så säger pappa att han beställde den åt mig. Jag vart överlycklig! Jag visste inget om på Guro, haha:)
Vi åkte förbi stallet och sedan och hemmta Stefan och sen till Donken för lite Lunch. Det vart sallad för min del. Haha.. Kan behövas för min del!
Sedan skjutsa vi Pappa och brorsan till Arlanda för dom åker ju som sagt till Turiket och dom ska snart landa tror jag;P Fett sönt jag ska att jag kunde följa med men dom var inte så pigga på det och då kom Stefan på massa saker att  jag fick skylla mig själv och bla bla bla, Haha;D Ajaja, det är bara att glömma. Jag får åka nästar år igen om inte tidigare, ne nu får jag sluta drömma. Har hela hösten framför mig, både med häst och skola.
Mamma och jag har gjort våran egen kyckling fajita, Det slår dock inte La bodegas!! Men det vart jätte gott verkligen.
Nu ska jag gå ner och slänga mig i soffan och kolla på TV.

Kram Kram!

Kommentarer
Postat av: Katta

Det är så fuktigt men han får åka med bara oss två sedan. hmmm Kram sötis

2009-07-12 @ 11:55:56
URL: http://katzag.blogspot.com
Postat av: lina

vad e de för hjälp du har köpt?:P<3

2009-07-14 @ 09:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback