Gahh!

Hej hej!

Idag har jag verkligen varit så trött! Jag gick upp sju och jag brukar typ gå upp vid tolv halv ett. Men det är bara att pallra sig upp. Var och tog ut hästarna. Så kul verkligen NOT! Asså det finns verkligen inget tråkigar. Wow någon har tagit ner hö också. Så nu ska väl människan känna sig duktig över det!
Jag stör mig då sjukt mycket på konflikträdda människor som bara messar eller mejlar om det är något. Vågar inte ta det face to face. Det är så fegt! Men den här gången ska h*n inte få vinna!! Jimmy kom vid tre idag och lämna min dressyrsadel. Det var verkligen så skönt att få tillbaka den! Nu kan jag rida ordentligt igen.  Den låg verkligen så perfekt på honom nu. Han gjorde en riktig tabbe när han var och prova ut denna för ett tag sedan.  Jag red på hoppbanan för det var så fint väder. Han skulle bara gå hem, men jag fick igenom vänster sidan ordentligt i alla fall. Han var faktiskt fin. I morgon ska jag SOVA!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback