Hårda bud här!

Hej Hopp!

Nu regnar det här. Hör hur det låter där utan för fönstret. Själv sitter jag på mitt varma rum i pyjamas och sneglar på tven. Jag kom på att Emma åkte till Frankrike idag med hennes kompis, hm han inte träffa henne sen sist. Hoppas att hon får det super i alla fall. Idag har jag inte gjort något spec. Jag blev väckt av vissa jobbiga ungar i morse som höll på att cykla fram och tillbaka utan för mitt fönster.. Jag har börjat titta på det här programmet Wildfire. När jag väl vaknar i hysad tid på morgon och inte typ halv ett, hehe. Aja det är hyfsat i alla fall. Men nu måste jag verkligen kolla på det i morgon för jag vill veta vad som ska hända. Jag måste komma ihåg att ringa till hovslagaren nu också. Pappa sa att hon har semester. Men hon kanske kan komma tidigare i alla fall. Hovarna växer så jäkla fort nu när han går på gräs. Han rullar seriöst fram snart. Jag längtar tills han ska in igen. Nu har han bytt hage med stona för den är mycket mindre eftersom det ska gå typ fyra ston tillsammans nu. Om inte Ami hamnar i sjukhage. Aja får se vad som händer. Idag har jag varit ute i skogen. Han fick lyfta lite på benen. Ska nog ut i morgon också. Sedan trava och galoppera lite på nån bana eller i något av ridhusen. Han är ju verkligen så snäll i skogen. Nu har han inte gått i skogen på ett tag, så nu är han lite tittig men det ska det bli ändring på. Jag har tänkt att jag ska börja öva på det jag har fått av Anna på måndag. Han har varit jätte trött nu i massa dagar så han ska få vila lite nu till slutet av veckan. I morgon har jag verkligen inga pass det är så skönt. Bara tänka på Ruben<3
Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan på TV. Sen är det Natti Natti.

Kram Kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback