Hyfsad dag:)

Hej hej!

Idag vart det förbi guro för mamma skulle köpa en lädergrimma åt Ruben. En OS-grimma och han vart så snygg i den. Han har även en gravyr-platta på sidan med sitt namn på. Snygging;P Jag skulle rida ut med Anne och Kaprifol idag vi kom runt halva polobanan då fick jag hoppa av för då börja min häst galoppera på stället och backa och snurra runt. Det var sjukt mkt mygg så vi red hem och jogga lite på hoppbanan i stället i ridskor utan sporrar haha. Men han var sjukt fin faktiskt. Mamma har även fått tag på Jimmy och han kommer nästa vecka så då får det bli hoppsadel och fixa dressyren. Han reagerar mer och mer verkligen så det blir mkt tömkörning den här veckan. Jag köpte även ett par ridbyxor från Cavallo. Och en present till Pappa. Träffade nya ägaren också:) Hon var verkligen jätte trevlig. I morgon ska Camilla sova hemma hos oss:P Det ska bli mysigt. På torsdag ska jag träffa Karin:)
Slänger in en gammal bild på Prinsen<3

Kram Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback