Inte bra, inte bra.

Hej hej!!

Asså jag skulle verkligen vilja avslöja allt verkligen allt, vad det är som pågår, men jag kan inte förns om jätte länge. För jag vet inte vilka det är som läser min blogg osv. Men än sak som är säker att jag har tröttnat rijält nu och det är inte likt mig i första taget. Jag blir så himmla trött verkligen. Så jag dör snart. Gahh!!
Idag gick jag upp 7.00 för att släppa ut hästarna och skura boxen, asså det tog tre-fyra timmar att skura rent hela boxen!! Då fattar ni att den inte var ren gjord på  ett tag. På lördag ska vi måla. Vi ska måla min egen box, hela alltihopa. Sedan Harmonies, svarta del och Kaprifols svarta del. Men det bli kul. Mellan lördag och söndag ska Ruben gå ute första gången. Kaprifol och han ska vara lite polare dock inte í samma hage:P
Jag var även på Guro och shoppa, sadelgjord, stigläder, ett bett hmm vad mer?? Fick ett sadelöverdrag^^ köpte saltstenar till Kaprifol. Camilla hade även beställt min hjälm idag:) Då vart jag glad min är så jävla äcklig...

Idag skulle jag rida på dressyr banan men min häst var alldelse för piggelin för det. Så jag gick till stora ridhuset. Där  rasade jag av honom i galopp i bada varven. CAMILLA! DET GICK ATT FATTA GALOPP FRÅN TRAV I BÅDA VARVEN!!! Det är helt otroligt. Asså han kommer bli så fin:) Min prins, dock är han ingen lätt riden häst. Men nu har han inte ridits på en vecka så nu är han lite på hugget, eller inte så lite heller. Aja. Nu ska jag kolla på TV och släppa alla taknar.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jej. :D

Jag vill också rida!

2009-07-23 @ 23:08:45
Postat av: Liv

skulle ni låna min box?:)

Jag åker dit idag och skurar lite, men bara så ni vet om ni lånar den behöver ni inte skura efter eller lägga in en spånbal:)<3

2009-07-24 @ 09:22:37
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: Liv

btw tror ni att det finns färg så jag kanske kan måla hennes box på söndag, liksom resten av boxen;)

2009-07-24 @ 14:19:02
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback