Jag blir tokig!

Hej hej!

Allt bra med er? Med mig är allt bra, vart lite trött nu när jag satte mig ner. Jag får ont i huvudet så fort jag tänker på det där j*vla stallet. Ursäkta mitt språk. Men så vitt jag vet så kan jag skriva av mig här för att det är bara en person fårn mitt stall som läser min blogg och henne litar jag på att hon inte skvallrar vider och sen är det Camilla då. Hon får veta allt ändå^^.
Jag vart  i alla fall så jäkla sur när jag kom till stallet idag. Då står det ett meddelande på tavlan att det vore bra att jag tar ner hö, eftersom det är min månad. Jag nämner inga namn! Men HALLÅ det är vi som har tagit ner hö hela tiden och så anklagar dom typ att jag inte tar ner hö, vi har tagit ner över tre Big Bags och över 30 st fulla IKEA påsar. Så jag ringer upp och typ skäller ut den här människan lite och säger som det är, så jag förslog att alla tar ner sitt eget hö så länge när vi är så få. Så slipper vi allt tjafs. Sen så säger jag med ett rätt så skarpt tonläge att det är ju jäkligt mkt tjfs ut över allt. Och då får jag ett mjäkit svar, tycker du verkligen det?? HALLÅ kanske ska du slå upp båder ögon och öron!! Jag vet att jag inte är själv om att tycka detta. Nu fick jag skriva av mig lite och det kommer säkert mera. Så var beredda. Jag är inte ofta arg eller irretarad på andra människor men när jag blir det så tänder jag till på alla 84 trådar!!

Idag kom Jimmy i alla fall. Tjugo minuter för tidigt, wow! Helt otroligt. Det vart en fin hoppsadel. En Knights Camelot. När jag provred den så red jag med dressyr läder haha:P Jag kan inte hjälpa att jag är dressyr ryttare. Camilla hoppade upp och hoppa några språng. Hon var super duktig. :) Så jag får tillbaka min dressyr sadel på tisdag förhoppnings vis:)
Nu ska jag gå och duscha, i morgon ska jag upp tidigt har utsläppet, ska börja skura box. Sedan ska jag iväg och shoppa lite på Guro:P

Kram Kram.

Kommentarer
Postat av: Liv

hrm...jävla irreterande, jag tycker tom det och jag är ändå inte i stallet och får höra allt... men wtf!!????!!



inte för att vara elak men... jag tycker den irreterande personen kan flytta;)(A)

2009-07-22 @ 23:34:26
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback