Mallorca

Hej Hej!!

Nu är jag hemma igen. Jag skrev inte så mycket mer där nere då jag inte hann och hade inte så stor lust att sitta vid datan när man kan sola;)

Jag hade verkligen sjukt kul och mysigt den sista tiden där nere och jag kunde seriöst kunna stannat en vecka till... Jag ville faktiskt inte åka hem. Vi solade massor och badade. Det var jätte varmt dom senaste dagarna. Vi hade ju väldigt tur med vädret sedan. Det var ju bara en dag som det var molnigt hela dagen. För förra året hade vi ju jätte dåligt väder verkligen.

Vi kom dock inte in til Palma i år heller. Men nästa år då jäklar ska jag in ditt och shoppa och kolla på den dära Katarina Katredalen eller vad den heter. Jaa, jag har väl inte så mkt mer att berätta det kommer bilder sen. På Facebook kommer alla. Några kommer här och lite på Bdb.

Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback