Nu kommer regnet

Hallu!

Allt bra med er? Med mig är det super, eller just nu är jag lite trött. Idag vaknade jag vid 11.00. Det är verkligen så skönt att sova ut. Om jag orkar i morgon ska jag ut och springa en runda, orkade inte när jag kom hem + vart klockan så mycket . I morgon är det stallmöte, har en känsla av att det kommer bli blandad diskution. Det ska bli intressant.
Jag började tömma Ruben s box idag. Jag mocka ut 8 kärror. Haha, ändå behövde jag inte fylla på mer spån fatta hur mkt han hade. Det var en hel del. Sen tömkörde jag honom på hoppbanan, han var verklifwn hätte duktig. Jag jobbade samlade trav och galopp. Sedan öppna på långsidan. Han tyckte det var jobbigt i början men sedan vart  han verkligen så fin. Han gjorde något jätte konstigt hopp också. Men han är verkligen jätte seg. Men jag kan ju ändå inte öka kraften, eftersom han går på gärs. Och nu börjar gräset växa igen^^. Vad kan man ge så dom får mer energi?? Jag blir tacksam om jag få något svar:) På onsdag kommer sadeldoktorn. Jimmy var försenad från Skåne. Så jag får tömköra två dagar till. Testade att tömköra på det rakabette idag och det gick super:) Och han sa att Dressyren kommer gå att värma om. Så det är ju bra:) Men saken är att min och Karins lilla plan kommer inte att funka eftersom han kommer på onsdag. Och det är verkligen super tråkigt;(. Karin, jag får följa med en annan dag! Det suger verkligen. '
Asså jag vill verkligen tävla! Jag måste komma igång nu. Med träningar och så. Ska ´prata med lite folk också. Så jag får lite hjälp med hästen och min ridning. Så jag hoppas på det bästa. Nu ska jag kolla lite på TV.

Kram och sov gott nu. // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback