Prinsen<3<3

Hejsvejs!

Nu har jag anmält mig till tömkörnigs lektion 8 september för Anders Eriksson. Det ska bli kul:)
Jag var till Jakan och satte in pengar på banken med Mamma. Så hästa kan äta lite mer;) Sedan kom som sagt Emma hit och vi snacka massa skit typ bara och sedan drog jag till stallet. Camilla skulle ju fota idag och det gjorde hon. Ruben var super fin i alla fall. Vänster galopp funka jättebra. Jag red på det nya betet, det är ett rakt bet fast med en böjning liksom. Han tycker om det jätte mkt. Men det är lite konstigt att rida på för man kan inte ta några ledande tygeltag. Men det är bara bra det för då får jag rida med mitt säte istället:P Måste bara verkligen sitta ner i sadeln i galopppen.. Dock så bockar han inte längre i alla fall. I morgon ska Camilla rida:)
Åker kanske förbi guro och shoppar lite. Ska sätta upp ett eget kandar;)
Vi hörs i morgon.

Kram Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback