Shopping

Hej, allt bra??

Idag åkte jag och Camilla och shoppade som planerat.  Och som jag hade tänkt spenderade jag massa pengar till hästen. Det var väl första gången jag "stor" shoppade sen jag köpte pållen.  Vi var först iväg till Infra City och sedan vidare till Stisen och Vinn. Vart en hel del tåg och buss åkande, så vid sollentuna station vart det massa prat pga signal fel. Det kändes typ som att vi satt där i över en timma.
Jag shoppade:
Sporrar, sadelgjords tunnel, strumpor, hästgodis, Horseman´ One step, Arnika Gel, Blue Lotion, Benlindor, Schabrak, bett, fluffskyd, grimskaft och lite små saker typ. Jag tror jag kom ihåg allt. Jag skulle köpt boots och hasskydd. Men bootsen fanns inte i hans storlek och hasskydden glömde jag.

Camilla var med till stallet^^ Världens bästa, det ska du vet Camilla!!!!
Jag red i stora ridhuset, Älska asså!! Han var i alla fall jättefin, Efter många om och men så funka vä gallop. Han orkar ju verkligen sjukt mkt asså.. Jag måste börja cykla/ gå och typ ut och springa med hästen i skogen, Måste få upp kondisen nu..

Båda våra bilar är inne på värkstaden nu så nu har vi bara lånebilar. så det får inte hända ngt med hästen nu!!
Imorgon ska kag först träffa Emma och sedan Camilla^^ Jag känner att jag är väldigt aktiv på det här sommarlovet i alla fall. Vi hörs i morgon..

Kram Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback