Sovmorgon, kan man lugnt säga!

Hej hej!

Ja det kan man säga. Jag somnade på soffan igår och mamma kommer och väcker mig halv ett att jag ska gå upp till min säng och sova. Och det gjorde jag. Sen kom mamma och väckte mig halv tolv. Om hon inte skulle väckt mig så skulle jag sovit ännu längre. Men det är så skönt verkligen. Fast det var väldigt varmt i mitt rum när jag vakna. Nu är jag och mamma solo i alla fall. Haha.. Har inte hört något av grabbarna, jo pappa ringde och sa att han hade landat och att han inte hörde något och så klick, typ. Dom ringer väl nångång. Jag kolla vädret på internet och det skulle inte bli något bättre väder i alla fall. Solen ska väl titta fram men inte ska det bli varmt. Vill ha värme nu!
Camilla var med i stallet idag och det  är som alltid mycket trevligt. Ruben hade varit och shoppat kakor till fikalådan så det vart lite kakkalas:). Sen bar jag och Camilla ner ett antal IKEA-påsar med löshö. Så roligt. Så nu tänker inte jag ta med något mer hö denna sommar. Och det får dom leva med. Som sagt dom är inte så arbetvilliga i detta stall. Alla ska göra de, de och de när man säger att man ska hämta hö. Är så trötta på såna människor. Jag och Camilla har bestämt att vi ska ta Havrelådan eller traktorsatallet nästa år. Lalala;) Hemlis;D
På tisdag ska antagligen Camilla sova hemma hos oss:P
Nu ska jag kolla runt lite och sedan börjar CSI Miami tyckte jag mamma sa.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback