Städa

Hejsan!

Idag har jag städat. Tillhör det när det regnar? Mamma satte pappa på vardagsrummet och mig på övervåningen. Så tråkigt alltså det är det värsta som finns. Hästarna har stått inne idag eftersom att det regnat så enormt mkt. I morgon ska de stå ute i sina vanliga hagar då det är sjukt lerigt där nere. Har även fått en förklaring på att en av människrona i mitt stall beter sig som h*n gör. Aja. Jag har i alla fall berättat för några vad jag tänker göra om det inte bli bättre. Dom vart verkligen så paffa. Ruben var jätte pigg när jag red honom idag. Antagligen för att han stått inne idag. Han vart verkligen så fin på slutet. Mamma skritta även av honom.
Jag har funderat på en sak. Om jag ska skaffa en annan blogg där jag skriver om mitt liv utanför hästarna och stallet. Eftersom några klagar om att jag alltid skriver om hästar här. Vad tycker ni om det? Nu håller jag ju verkligen igång bloggen. Jag tycker det är sjukt kul att blogga för jag åfr skriva av mig!
 Säg vad nu tycker om det så blir jag glad:)
Nu ska jag lägga mig och kolla på CSI Miami som börjar kl. 00.00.  Kom ju som sagt hem halv elva ikväll. Haha pågrund av polohästarna..

God Natt // Jenny

Kommentarer
Postat av: Liv

Well jag tycker du skriver om rätt mycket annat också, faxtist.. men har man häst så blir det mycket hästsnack;)

Jag hade en annan blogg som endast rörde Harmonie förut och om hennes träning och det höll i max 1 vecka..så jag gick över till o skriva om henne i den vanliga bloggen tillslut:P :)



kramar

2009-07-10 @ 09:30:26
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Neeej, låt allt vara här. ;) :)



Angående din fråga, nej, Anna, tänkte eftersom jag hoppat mycket för henne och det skulle vara skönt att hoppa för någon man känner väl och som känner en väl så att det inte blir nytt på nytt. Om det är ok?

2009-07-10 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback