Suck.

Hej hej!

Idag väckte dom här skit ungarna mig. Asså det har flyttat hit massa små barn nu. Det är liksom andra genirationen efter oss. Fast vi var typ bara tjejer nu är det bara killar typ. Aa jag vart skit lack när dom började skrika mitt utan gör mitt fönter, Gahh! Jag gick upp och åt frukost. Sen fick jag lov att börja städa. Suck vad tråkigt. Medans jag var i gång så började jag ränsa lite gammala papper och tidningar och så. Det vart förbi posten och Hööks också. Skulle retunera ett packet från hööks eller det var dom där haskydden och en jacka.  Haskydden var försmå och jackan var för stor. Sen var jag och köpte en foder tunna på hööks. Så nu får dom säga vad dom vill. Jag kan inte hjälpa att min häst äter mycket mat.
Camilla hoppa Ruben idag allt gick bra även om han inte var på humör. I morgon blir det upp tidigt har utsläppet.
Vi hörs i morgon.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback