Tävling

Hej hej allihopa:)

Idag har jag varit på tävling typ hela dagen med Camilla. Det var sjukt kul faktiskt. Det var några som tävlade från Stäket och så. Så det var kul. Det var några hästar som jag kände igen faktiskt^^.
Vi åt lunch på IKEA. Och sen vart det en liten runda på rean:P Camilla köpte två mackbrickor typ:) Jag hitta typ inget förutom en påse godis för 10 spän..
Vi åkte sedan hem till mig och bytte kläder eller jag rättare sagt^^ Sen kolla vi en sak på datan, så åkte vi till stallet. Ruben  var så sjukt fin när vi tömkörde verkligen. Prinsen. När vi fixat den där förbaskade sadeln så kommer han nog bli så sjukt fin asså.. Sen kolla vi pytte lite på när dom spela polo. Det var lite kul att se.

Sen lite klago.. Jag har käkat nått med mjölk i men jag kan inte komma på vad. Sen borde det faktiskt komma lite sol. För annars kommer min bränna försvinna och det vill jag inte!! Eller jag tycker i alla fall att den har gjort det:/

Imorgon ska jag och Camilla åka och shoppa saker:) Det ska bli sjukt kul faktiskt. Så imorgon är det upp åtta. Men det är det värt:)  Vi hörs i morgon..

Kram Jenny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback