Tråkigt.

Som sagt så är jag väldigt uttråkad just nu. Dock kan jag inte riktigt hitta på något heller för vi fyra ska vi åka och hämta Camilla och sedan till stallet. Så det är lite sent. Vi var och hämta våran bil idag också. Mamma tror inte att den kommer håla så länge. Vi har haft den i en och en halv måndad typ och den har redan gått sönder :/ Kul om det skulle hända något och vi var ute och körde med Ruben.. Nu är den lagad i alla fall. Det blir ett rätt så tråkigt inlägg nu för jag har inget att skriva om. Jo jag har en fråga, för jag fick ett påpekande i stallet igår att jag inte ska använda min Blue Lotion varje dag på min häst eller när han har gjort något för det inte är bra. ?? Då sa jag att han var svullen om kotorna på mornarna. Och då får jag ett uppsnofsat svar, " det har inte jag märkt". Hallå det är väl jag som har koll på min häst eller??:O

Men då är frågan ska man inte använda den varje dag eller efter ansträngd träning osv??
Kommer nog inte några fler inlägg idag.. Eftersom C ska sova här:D

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Liv

okej.. de där lät ju lite konstigt med komentaren " det har jag inte märkt" som du säger det e ju du som har koll på din häst och vet om han e svullen o hur han e när han inte är det:S



well det med blue lotion det kan du ju läsa om hur mkt det ska användas o när osv. :) sen märker du ju vad som funkar på Ruben också och vad som inte funkar:)

2009-07-14 @ 22:59:59
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback