Trött dag!

Hejsan!

Nu sitter jag och kollar på Falsterbo Horse Show. Det är fett spännande:P Svante kom fyra:). Det är typ klart nu haha. Var i stallet på morgonen hade utsläpp hästen fick bara gå i skritten. Kom ut vid tio idag, han börjar få mugg på höger fram. :/ Men bara på den hoven och det är verkligen jätte lite. Nu har mamma bestämt sig att vi ska åka till Falsterbo nästa år, det tackar man ju inte nej till:)
Asså Globen ska bli så jäkla kul i år kommer shoppa upp halva Anexet. Haha nejdå men en del. Har planerat att gå lördag och söndag. Söndag med Camilla och Lör med mamma. Det ska bli kul. Sedan hoppas jag att jag åker iväg två dar till gbg horse show i höst. Fun fun! Nu har Stefan och Nettan, med barnen varit här på middag eftersom pappa fyller år i morgon. Av oss fick han en polo-tröja alltså en från Almare Stäket. Sedan stallskor med stålhäta och ridstrumpor:P Haha, han önskade sig inget så han får skylla sig själv. Dom kom ju hem i natt och han har verkligen lyckats med att shopping. Två tjocktröjor, solglasögon, en tröja, en väska och strumpor. Ett skärp också, värsta fint:) Det var väl för att Stefan var med som han lyckades så bra^^. Han nekade till det men jag tvivlar, alltså. Nu somnar jag snart. Jag är verkligen så tråkig jag vet. Men jag måste verkligen sova. På tisdag kommer Jimmy har han lovat i alla fall:)

Natti Natti. Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vaddå i höst?! Är du galen? xD Göteborg är i vinter. Haha, toker.

2009-07-19 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback