Blåsig dag!

Heej!

Idag sov jag länge som vanligt. Det är ovanligt för att vara jag men det är otroligt skönt. Haha, bara för att jag skrev det så kommer mamma och säger att Anki har typ fått migrän och att vi typ ska ta ut hästarna om det är okej för mig. Och vad ska jag säga. Jag vill ju att hästarna ska komma ut! Så i morgon blir det ingen sovmorgon i alla fall.
Jag har typ inte hunnit gjort något idag för övrigt. Jag sover för mycket, haha;P. Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor i mitt stall..
Grannstallets ena häst åkte tillbaka till hästsäljaren. För hon har tydligen varit dålig länge och så. Gick ju omkull på stallgången och så innan sommaren. Så det är synd för det är en fin häst.
Jag tömkörde Ruben idag och han var verkligen jätte trött men så himmla fin! Han sköter sig så himmla bra. Dom har gått ute i sina vinterhagar. För det har varit så himmla lerigt vid gärshagarna. Men i morgon ska dom ut och mumsa gräs. Så det är bra. I morgon åker pappa och brorsan till Turkiet och det är helt ok att jag kan följa med:) Dom kan packa ner mig i väskan. Jag får plats, kanske har lite hjärnskakning när jag kommer fram men det är okej. Så nu är jag och mamma solo en hel vecka. Vi ska även ha Ami i morgon. Eftersom att hennes matte mådde dåligt. Nej nu börjar tven snart. Ska även kolla vädret och lite saker. Hörs i morgon.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback