Toppen dag.

Hej hej! Allt bra med er??


Idag har jag haft en toppen dag med Emma i stan. Jag hade verkligen så mysigt. Vi käkade lunch gick och kolla i affärer. Och ja allt man brukar gör oftast. Jag kunde ju inte låta bli att shoppa lite. Det vart ett par skor som jag har suktat efter länge, en tröja och ett par solglasögon. Vi åt på ett ställe där dom hade sjukt god mat, vad hette det nu igen Emma? När jag kom hem så drog jag till stallet och red och fixa allt och så. Jag red i stora ridhuset . Jag slängde fram lite bommar och sedan kunde jag faktiskt inte låta bli att bygga upp ett hinder och det var verkligen så kul. Sen pratade jag lite med Anna som jag har tänkt att träna för och så kommer det att bli till hösten. I morgon ska jag förhoppningsvis åka till hööks och köpa en fodertunna.  Asså har ni sett den här nya Walkman mobilen jag vill verkligen ha den.

Kram Kram.


 Nu är dom mina^^ Din Sko 299kr

 Gina 149 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback