Tokiga Människor!

Hej hej!

Camilla har sovit hos oss från igår till idag:) Vi käkade värsta goda middagen. Kycklingspett med potatissallad och sallad;P Mums. Mamma red på Ruben för första gången. Ja alltså hon travade på honom för första gången. Hon var sjukt sur över att hon inte gjort det innan. Haha. I morse sjöng jag och Camilla Sing Star det var fett kul:) Speciellt när vi skulle lyssna på hur det lät. Hehe;D Sen typ har vi bara slappat jag hade ju utsläppet i morse också. Jag var i en helt annan värld när mamma väckte mig. Jag ba, va va?? Aa, typ satt upp:P
Sedan på eftermiddagen Tömkörde vi. Han var piggelin.. Har inte gjort så jätte mkt på två dagar nu. Men han tycker det är sjukt kul:) Så i morgon ska Karin komma ner till stallet, asså jag har inte träffat henne på sjukt länge. Ska verkligen bli så kul:D
Ja, och igentligen skulle jag ha haft utsläppet i morgon, men så vart det inte. Utan en människa i mitt stall ringer och säger att hon måste byta bort massa pass för hon är bort bjuden till någon. Så jag ska ha fredag insläpp i stället. Men i alla fall så hade jag ju tänkt att göra massa saker på morgonen som att smörja näsan eftersom han brännt säg jätte mycket. Och fylla på vatten i hagen. Så det fick jag lov att åka ner och göra nu. För att min solkräm var inlåst osv. I alla fall så är det några människor som kör runt i en bil på hoppbanan. Jag tror att det är familjens son. Hmm. Så jag ska prata lite med Carolin om jag ser henne i morgon. Att dom typ körde sjukt fort och sladdade typ och sen såg det ut som dom övningskörde. Typ kl 22.00 på kvällen på en ridbanan normalt.. Aja, inget mer om det. Vi hörs i alla fall i morgon om inte tidgare.

Kram Kram.


 Gull hund<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback