Skriva skriva skriva.

Hejsan:)

Allt bra med er?? Med mig är det super verkligen, förutom att jag har ont i fingret jag klämde mig i bilfönstret hur man nu lyckas med det. Jag gjorde det i alla fall. Det kommer vara så snyggt med en blå nagel i morgon^^. Jag orkade inte skriva något i går, jag var så trött verkligen. Men det hände väl inget spec.  Bara tog det lugnt. Tömkörde hästen och lite sånt. Solade, så skönt. Jag sov typ till 12.00 för övrigt. Idag gick jag upp tidigt, ZZzzz. Jag var död och ändå så gick jag inte och la mig sent. Jag fixa hästen på morgonen. Tömkörde snart kommer Jimmy så skönt! Så man får rida. Hästen var jätte seg och jätte oarbetssamm.. Han ville bara ut i hagen och äta massa gräs, och det fick han ju efter ett tag. Men när jag släppt hästen i hagen. Så känner jag bara hur det börjar rinna i näsan. Jag skriker till mamma att jag börja blöda näsblod. Jag har verkligen inte gjort det på jätte länge. Jag gjorde det mycket när jag var mindre. Men det kom inget mer efter det. Men man är ju så rolig. Det var väl för att jag överansträngde mig på ridbanan. Och det har varit ganska mycket på sista tiden. Men jag fortsatte som inget hänt och mocka, putsa fixa mat och allt, haha typiskt mig. Men sedan la jag mig på mage och solade på altanen, med Equipage och VR. Och självklart ett iskallt vatten glas. Så skönt! Och jag börjar få tillbaka färgen:) Hihihi. Sen bar det av till Guro och där träffade jag först på en häst mitt i Centrum. Mamma fick lov att gå fram och fråga om hon var ute på miljöträning. Men hon var bara ute på en promenad för det var så tråkigt att gå i skogen. Ja, vad normalt.. Sen väl på Guro så träffa jag Johanna så jag växla några ord med henne. Jag skulle köpa en padd, ufo-mask och så fick jag något kylgrejs:) Han är verkligen jätte svullen om benen på morgorna. Funderar på sånna här Back on Track skydd. Får se... Sen var jag och Camilla på Bio i Kista. Asså den var så sjukt dålig. Hmm, inga kommentare. Jag rekommenderar den inte och den borde i alla fall inte varit 11 års gräns på den. Brüno alltså. Det vart även en liten shopping runda. Jag hitta ett par jeansshorts på rean:) Super korta men dom passa. I morgon är det upp tidigt. Så jag ska kolla Falsterbo Horse Show och sedan sova typ:P
Så vi hörs i morgon, vart ett långt inlägg.

Kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback