Fint väder:D

Hejsan!

Idag sov jag länge, haha. Jag tror mamma var inne på mitt rum och skulle väcka mig men hon såg nog att jag sov ganska hårt. Är dock inte säker. Sedan gick jag upp och åt frukost och kolla lite på TV. Sen satt jag mig i en solstol och sola det var så skönt. Dock skulle det vara bättre att legat på en strande en meter från vattnet i ett annat land, det tackar jag inte nej till. Såg ett mejl som mamma hade fått från Ving och kunde inte låta bli att gå in på Ving.se och kolla på sista minuten. Det fanns bara resor till Magalluf kvar om man skulle åka till Mallis. Dock var det inte billigt... Synd, hehe! Det var skönt i alla fall^^. Sen vart klockan halv fyra helt plötsigt och jag åkte till stallet och Karin var även med idag. Det var sjukt kul att träffa henne. I morgon ska jag absoult inte gör någonting, bara slappa. Sen ska jag träffa Karin igen på em. På lördag ska jag ta hästen på fm och sedan åka till Guro och så ska jag på Bio med Camilla. Det ska bli mys:D.
Jag och Karin tömkörde idag. Han var super duktig men han tyckte det var super jobbigt. I alla fall när Karin tog över. Nu ska jag kolla lite på TV somnar väl sent som vanligt;P

Kram Kram^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback