Väder??

Hej Allihop!!!

Asså shit vad jag vart trött verkligen. Jag fick världens huvudvärk och bara kände att jag behövde gå och lägga mig. Men jag fastna här. Och vad är det här för jäkla väder. Visst det var väl väl behövligt, men jag vill ha värme och sol. Dock inte den här kvalmiga känslan. Höga krav här alltså.

Jag fick gå upp tidigt idag då jag hade utsläpp. Mersan hade jätte brotom ut. Ami var tydligen snäll. Mamma och Pappa tog henne. Sen så red jag Prinsen på dressyrbanan. Så jag hade allt gjort. Han vart jätte svettig så jag duscha av honom på plattan. Han tyckte det var skönt. Sen rulla han sig i hagen.. Söt^^

Next på listan stog det Barnkalas. Så vi åkte hem och tog det lugnt en stund. Duscha osv. Så bar det det av till Brunna. Gud vad Moa har blivit stor verkligen. Wille med.

Imorgon ska jag med Camilla på tävling på Järfälla Ridcenter. Det ska bli kul. På Måndag ska vi shoppa också:) Skoj skoj. I morgon efter tävlingarna ska vi Tömköra. C var tydligen väldigt pepp nu när jag prata med henne.

Snart ligger alla bilder ute på Facebook. Så den som vill kolla på alla får kolla där.

Vi hörs i morgon.. Om inte tidigare..

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback