Vilket skämt!

Hej hej!

Idag blir det ett kort inlägg. Det har nämligen inte hänt något spec. Jag sov till halv ett och då väckte mamma mig och jag var trött, haha. I morgon blir det inte så i alla fall. Idag tömkörde vi Ruben, eller mest Camilla för han ville inte med mig. Men alla har sina upp och ned gångar. Och det är ju lite synd. Imorgon ska han få ny sadel i alla fall. Så han får något nytt på hjärnan. Sedan var det stallmöte, och jag tänker verkligen inte säga någonting om det. Bara suck, suck, suck och SUCK!

Kollar på någon film nu och jag har en känsla av att jag kommer somna sent idag också. Vi hörs i morgon, så fotar jag den nya sadeln också..

Kram Kram^^

Kommentarer
Postat av: Liv

well tycker inte vi kom fram till någonting vettigt..=/

2009-07-22 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback