Bilder!

Här kommer bilder på det jag shoppade för en vecka sedan och den klänning jag tänkt ha på mig på avslutningen. Kommentera!  ( Jag ser helt cp ut)



   Denna! Från Gina                               



 Denna från Gina!


 Den tänkte jag ha på fredagen. Med koftan öppen.

 Samma fast med utan kofta. Vad tycker ni??

 Bikini från Hm

  Kjol från gina. Linne från hm

 

 Linne från hm och gina. Thigts från hm

 Skor från skopunkten och stadium

  Skor skopunkten


Det var allt men säg vad ni tycker!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ebba <3

jättefina! men vilken tänkte du ha på skolavslutningen? :) <3

2009-06-04 @ 17:35:49
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

Du ser som alltid underbar min fina jensan <333

2009-06-04 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback