Imorgon en vecka kvar!!

Hej hopp!

Åå vad jag är glad nu!! Jag har varit på ett väldigt bra humör idag faktiskt förutom att man varit lite trött. Vi såg på någon slaga kabare (stavning) i skolan idag, öö hmm den var ju hmm bra. Eller nåt. Haha.
Vi slutade i alla fall efter den så jag har typ bara haft tre lektioner idag eftersom vi inte gjorde något på No:n.

Asså killarna är så jobbiga på Ebba dom tar hennes mobil och springer typ runt och bär på henne. Dom typ ringer till hennes kompisar och driver. Haha det är lite roligt också. Det kan du väl håla med om Ebba?? Eller?;)

När jag stod och skulle fixa Ruben i dag så ringde Rebecca och hon undra om hon fick komma ner, det blir det eller hur?
För hon är ledig fre-mån. Och för mina föräldrar så var det inget problem så Rebecca sa komma hit:) Jippie!! Vi har typ inte träffats på sjukt länge. Gud vad roligt vi kommer ha=D!!
Det har inte hänt något annat förutom att Ruben var sjukt mjuk och fin idag även fast jag bara jogga honom lite. Prinsen.

Kram och god natt.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: ebba

haha aa...liite roligt ;)

2009-06-05 @ 11:49:44
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback