Molnigt!

Hejsan Alla Underbara!!

Horde att det var varmt hemma i sverige och har ar det lite molnigt idag.. Lite trakigt. Vi gick ner till stranden men det borjade faktiskt regna. Men det slutade och sa vart det sol. Om det blir battre promenerar vi nog ner igen.

Igar jag hade verkligen sjukt kul. Ni far se bilderna nar jag kommer hem sen. Vi kaka forst pa ett stalle dar dom har ass god kyckling sedan gick vi till Trollstugan dar mamma var nar hon var ung. Agaren som mamma typ har varit hemma hos traffade vi och allt. Han hade tydligen forandrads mkt och blivit gammal. Vi fastnade typ dar. Da vi snackade med en kille som jobbar dar. Hmm.. Ja,, och vi kommer antagligen ga dit i kvall med om det inte regnar;)
Det var kul i alla fall. Vad gjorde ni igar da??
Ni ar valdigt daliga pa att kommentera!!!

KOMMENTERA!!! Nu ska jag ga och lagga mig och lasa i en solstol!

Solig kram/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback