Regn, regn och regn!

Hejsan i det blöta!!

Okej nu regnar det inte men det duggade lite i morse. Usch vilket väder det har varit. Blä och stackars hästarna Ruben hatar regn..

Idag har han varit hos tandläkaren och det behövdes verkligen. Han hade sjukt vassa gaddar och ass långa på vissa. Hela Käcken var låst men efter så vart den mkt bättre. Och hon stog och sa allt vad jag hade problem med när jag red. Vart han sitter fast och inte vill slappna av osv. Jag bara garva och börja undra om hon varit och tjuvkickat när jag ridit, eller något. Men det är verkligen väldens bästa tandläkare. Så fick jag stopa in haden själv och känna både före och efter och man kände skilnaden verkligen. Igår var det "sus" (usek) möte och jag vet att jag sa att jag hade gjort mitt, men ändå man kommer mer in på gården:) Så det blir nog jätte bra.

I morgon om några timmar åker jag till Mallis och gottar mig lite:) Jag ska verkligen slappna av och ta det lugnt och sedan ta nya friska tag. Jag tror jag behöver det nu. Koppla av lite i värmen. Kommer nog att blogga lite där nere så nu får inte slippa mig helt:) Det fanns några datorer på hotellet förra året i alla fall.
Jag håller tummen för er att det inte kommer att ösa ner här hemma:D Annars tar jag med mig det fina vädret hem.

Puss och Kram

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har en jättefin header :)

2009-06-17 @ 23:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback