Sol sol sol:)

Hejsan alla glada?

Har ar det verkligen super varmt och skont. Vad har ni for vader hemma??
Jag saknar Ruben enormt mkt men jag kan verkligen koppla av lite och det ar ju skont. Vad har ni gjort pa detta sommarlov hittills da?
Igar traffade vi nagra svenskar och gick till ett stalle. Tva av tjejorna kom fran malmo och jag fattade typ varannan mening av vad dom sa. For dom typ brot pa danska, haha och sen nar jag hade suttit ovh pratat med henne lite sa hon men ni kommer inte frpn skane, da hade vi pratat i typ en halv timme 45 min.. Haha. Da sa jag ju att vi kom fran stockholm och da vart det tyst hahaha. Aa det var ganska kul.. Ni tar min data tid snart slut.

Stora soliga kramar fran Mallorca.. <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback