Sommarlov snart!

Hej!

Alltså jag skulle skriva igår men så vart det strömavbrott till tre på natten, grr! Då vaknade jag av att alla lampor tändes skrivaren började printa, TV och datan typ. Jag släckte allt och typ somna om, haha..

Förra veckan vart helt ok lite stressig och tjafsig men helt ok. Ruben hade stukit från Camilla i onsdags när jag var och shoppade med Mami. Lägger inte bilder senare. Han vart rädd av två skenande hästar som kom bakifrån.

Nu måste han ha sitt insektstäcke på sig så han ser ut som ett paket.

I lördags så ringde Rebecca och shit vad jag har saknat henne. Vi har typ varit kompisar sjukt länge och nu jäklar när hon kommer flytta upp till uppsala så kommer vi kunna träffas sjukt ofta:) Hon ska komma till mig i sommar och jag längtar som bara den!!!

Om 12 dagar är det sommarlov, 16 dagar kvar tills jag åker till Mallorca, Magaluf:) 7 dagar kvar till  sommarkonsert och IMORGON är det musikscen det är sjukt!!

Alla som vill komma så är det i aulan i tallbohovskolan kl 19.00;D

Ruben var så fin i dag verkligen fick världens bästa form osv:) Prinsen han är bäst. I lördags så löshoppade vi och vi hoppa 1.30 och det klarade han galant han kommer att hoppa jättefint när han får en ryttare på sig som trycker på honom lite:)

ÅÅhhh han är bäst:D

Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback