Sommarlov!

Hejsan Allihop!

Nu kommer det en upptadering på veckan.
I måndags hände väl inge speciellt jag red och var i skolan och kolla på film typ, haha.
I tisdags så hade Camilla Ruben då det var sommakonsert det vart nog den bästa av dom alla. Hästen hade tydligen varit hemsk och sparkat och bockat och så. Han har nog växt ur sadeln för han har inte ont i ryggen. Det är som att något tar i mot. Den ligger jätte bra och så men det är för trång. Annars har jag ingen aning om vad det är.

I onsdags så hade vi sovmorgon till 10.00 fast gympan började inte förns 10.25 så det var skönt. Dock så fick jag åka själv till skolan så det vart inte så lång sovmorgon^^. Vi hade bara gympa och sedan kolla vi lite på niornas fotboll sen gick vi hem typ. Lärarna vann!

I torsdags hade vi städdag och vi fixa lite till skolavslutningen. Har överskåp nästa termin så skönt.. Vi skulle fått gå hem tidigare men så skulle vi utvärdera på musiken och då gick brandalarmet och allt blev utdraget så kul.. NOT!

I går var det skolavsluting och jag vart lite försenad, haha sista dagen. Mamma skulle tanka mitt upp i allt och klockan vart ju sjukt mkt.. Aja väl i skolan höll alla på att ta kort i klassrummet och shit. Haha. Kolla Facebook där finns det bilder typ. Jag har också lite bilder men jag orkar inte fixa nu så jag fixar det när jag kommer hem om inte tidigare^^.

Idag så var det stallmöte. Asså vi kom inte fram till någonting jag satt bara och vänta att dom skulle börja slåss människorna. Asså jag ger det tills efter sommaren. Om det inte blir bättre då så flyttar jag men SCHH om det. Okej?? Jag pallar seriöst inte stå i ett sånt stall. Asså jag trivs jätte bra och så. Det är världens mysigaste stall men inte när det 'r såhär. Jag ska inte gå in på vad det är för något. Men det är något som gör mig på dåligt humör dag in och dag ut... Och jag hatar att vara på dåligt humör!! Aja.
Ruben har varit helt vild idag han bocka och shit i skritten så jag satte på trav programmet så fick han springa där och sedan hjälpte Yvonne mig och släppa honom i ridhuset. Tack tack. Och då var han inte trött!! Dom trodde att det var en älg i skogen för det var fler som var helt galna..

I morgon ska jág förbi ridskolan och tömma mitt skåp. Uuupps har inte gjort det än.. Sen har jag lunchen och så ska jag till hööks och så ska jag på usek möte och fixa hästen:)
På tisdag drar jag till mallis och det ska bli så skönt!!
Ha en trevlig dag i morgon så hörs vi på kvällen. Och du det är SOMMARLOV NU!!!! Jippie:D:D:D

Kram Jenny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback