Typ fyra dagar kvar

Hejsan alla!!

Rebecca har ju som sagt varit här hela helgen.  Hon kom i fredags efter skolan, och sen var vi typ i stallet hela kvällen. Sen på lördagen hade vi lite sovmorgon, vad jag tyckte i alla fall men jag är inte så säker på att Becca tyckte det^^.
Sen åkte vi till Jakan och shoppa lite, mys. Lägger in bilder på det jag shoppa sedan. Sen åkte vi till stallet och red på prinsen han måste uppfostras lite. Becca red också lite. Idag var vi först i stallet och red sedan åkte vi till Kista och käka och kolla på lite saker med mina päron;) Skriver mer i morgon...

Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Johanna

synd att du inte kom i fredags.. :( <3

2009-06-07 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback