Vader??

Hej alla underbara manniskor!

Idag ar det jatte molnigt verkligen... Det ar trakigt. Men jag det kommer spricka upp snart det ar jag helt saker pa. Igar var det molnigt for att det hade varit storm pa havet typ och det har ar val rester av det eller nat..
Jag fick sovmorgon till halv tio idag, wow. Mamma vaker alltid mig sa tidigt. Eftersom man gar ju inte och lagger sig vid nio pa kvallarna har i alla fall. Igar kaka vi pa La Bodega, Mums. Far se vad det blir ikvall. Sedan gick vi och shoppa lite, det vart en vasa och en sjukt fin scarf. For mig! Sen gick vi tillbaka till hotellet och kolla pa nagon dalig show. Den var seriost sjukt dalig, man skamdes!!! Aja, inge mer av det i alla fall. Sen vart mamma trott eller hon var typ det hela kvallen fast hon erkannde det inte.. Hehe..  Sa vi gick typ och la oss fast jag sommnade inte forns typ tva timmar efter.. Dom spelade massa hog musik utanfor sa jag lag typ och sjong medans mamma lag och sov, Haha.
Nu verkar det spricka upp lite sa jag ska val rora lite pa mig.

Kanske hors vi ikvall.

Kram Jenny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback