Vilket Skämt!

Hej Allihop!!

Jag alltså vilket skämt igår om man kan uttrycka sig så. Vi hade musikcafé igår och vi hade gjort manus och teater och allt till musiken. Och satt ihop allt skit bra. För manga var det sista musikcafé också. Men när vi kommer och ska repa två timmar innan typ så säger Daniel att vi inte ska ha någon teater med. För att han inte kan ställa upp på det pga hur vi behandlar varandra i klassen?? Okej visst alla är inte speciellt schysta mot varandra. Men att komma två timmar innan och säga att han igentligen hade tänkt att ställa in alltihopa. Det är inte schyst det skulle vara en annan sak om det var en vecka innan då skulle vi kunna slänga i hop ett annat manus. Aja nu är det gjort och vårat musikcafé vart kasst!!!! Det sämsta hittills.

Vi har typ inga läxor just och jag hoppas att vi inte har något mer nu heller. Idag har jag haft sjukt tråkigt.

Jag ver ner till häst en snabbis för att jag skulle kolla lite med Camilla om dom två veckorna vi är borta så nu ska jag sätta mig och skriva ett schema om vad hon ska göra:) Men först ska jag ladda upp lite bilder:) Och kanske ta kort på det jag ska ha på skolavslutningen.

Ni är dåliga på att kommentera tycker jag, jag vill ha mera!!!;)

Kram Jenny!

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

Du var så bra jenny <333

Vi ses på fredag :)

2009-06-04 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback