BLÄ!

Hejsan!

För skolan alltså! Våran spanska lärare är den dumaste på i hela världen!!! Hon har fått ett nytt smeknamn, Papegojan.
Haha. Åå vad jag önskar att hon inte jobbar kvar till åttan...
Asså det är inte varje dag man skriver teknik prov om klädnypor (stavning) vi fick göra det i alla fall. Varför dom är uppbyggda på det sättet osv osv. Så tråkigt. Annars var det rätt lugnt idag.. Vi hade gympa också, usch jag måste börja springa igen!!! NU!
Jag tog fel bok i engelskan, helt bombsäker på att jag tagit AB. Men nix jag tog BB och jag fick värkligen panik vi ska kunna massa impefekt ord och shit tills i morgon. Så först messade jag Ida och ringde henne men hon svarde inte. Så jag messa Ebba och hon svarade så hon fick sitta och säga alla i telefonen. Thanks Ebba! Fast jag fick sitta och messa  massa glosor till henne sist. Men nu kan jag alla ord i alla fall..  Och det är en fördel.
Nu ska jag jag ner till stäket och vara med när Camilla rider på prinsen.  Om hon behöver lite hjälp.

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Ebba <3

haha varsegod! ;)

2009-05-13 @ 18:31:00
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback