En vanlig, lite för lång söndag!

Hej Allihopa!!

Idag har det väl inte hänt så mycket. Jag vaknade kl. 10.00 och var helt säker på att jag skulle gå upp men då somnade jag om och pappa kom 10.40 och sa att jag skulle gå upp om han skulle skjutsa mig. Hehe kul! Jag kom i alla fall till stallet där det inte var en kotte i stallet. Jag gjorde träckprovet eller la i bollarna i påsen så ska det komma på posten i kväll. Så får vi se vilka som har mask i magen. Jag red på hoppbanan och det var snuddet för hårt att rida där ute men jag orkade verkligen inte vara inne i ridhuset där det är bastu typ... Så jag plockade fram lite bommar. Han vart så sjukt peppad och skulle bara galoppera HELA TIDEN jag fick knappt stopp på honom. Haha piggelin:D Jippie! Men han vart så sjukt fin verkligen. Så roligt :) Guld stjärna till min polle! Fast han vart sjukt svettig!! Så jag duschade av honom lite. Har inte gjort så mycket annat. Var och fikade med Tina i magasinet. MYSIGT!  Annars bara allt vanligt.

Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback