GAHH!!!!

Hejsan alla glada människor!

Asså jag blir så sur. Det finns en människa i mitt stall, som tror att h*n vet att. Människan säger imot mig iprincip allt jag säger. Och när jag säger något kollar hon på mig som att jag är dum i huvudet. Jag blir så trött och jag är inte själv om att tycka detta. Tycker ni att man ska säga till människan eller inte. För att jag pallar inte vara i samma rum som människan... Gahh!!!!

Jag behövde bara skriva av mig lite. Ruben var super fin på träningen i tisdags. Tyckte det var väldigt jobbigt. Och försökte smita på slutet. Han gjorde några hopp i galoppen osv. Men han var verkligen så fin i formen. På onsdagen skötte han sig bra med Camilla. I går var vi ute och klättra i skogen och det var lite jobbigt tyckte han. Vi var även på dressyrbanan och skritta lite. Idag var han dock hemsk. Han var sjukt seg och trött. Ska nog börja smyga upp Krafften lite. Min plan var att vara ute på banan och rida bommar men så vart det inte eftersom jag trodde det skulle börja åska och bli världens oväder. Så jag red en stund i ridhuset. Nu kommer jag inte träna för Marie på sjukt länge..... Så tråkigt men jag får kämpa på själv.

God Natt och Kram på er!!

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback