Längesedan!!

Hejsan Allihop!

Jag vet jag sa att jag skulle bli dukitg på att skriva men det har varit väldigt mycket den senaste tiden. Man ska få ihop allt med skolan och sedan med hästen. Som tur är har jag min underbara kompis Camilla som rider prinsen en gång i veckan nu:)<3
Skolan rullar på framåt och snart är det sommarlov och har lite dåligt sammvete över att jag ska åka bort två veckor från Ruben! Som tur har jag C som ska ha honom då:) Jag hoppas hon tycker det ska bli kul!
Jag längtar sjukt på till sommarlovet och bara göra vad man vill och gå sol på sig. Nu tycker jag att det jar regnat klart på ett tag. Det behäver inte blåsa mer heller för den delen! 
Alla säger upp sina boxplatser i mitt stall som jag står i, hmm... Kommer bara vara nya människor i stallet efter sommaren. Stör mig sjukt mycket på en människa i mitt stall som inte bryr sig om sin häst... Nämner inga NAMN!
Igår ringde Kerstin på Guro och ska att min Tömkörningsgjord och grjor hade kommit. Ska åka till Guro och hämta dom sedan och då ska C hänga på och tömköra lite idag också:)
Dom ringde även från Horze i går att mitt träns som är hur försenat som helst hade kommit. Det är ett Hubertus träns.
Ska åka ner till stallet och kolla min hage innan måste fixas lite saker med den.
Kommer bilder på mina nya saker sedan:D

Kram Jenny!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback