LÖRDAG!!

Hejsan!!

Shit vad fort det gått. Alltihop menar jag verkligen. Den korta ledigheten som vi haft det är tre veckor kvar till skolavslutningen nu typ. Vi har musikscen snart och sommarkonsert. Och massa saker. Jag gör storm steg framt med Ruben och han fattar mer och mer. Shit alla tjaatar på mig att jag ska vara med på KM i dressyr den 12 juni tror jag att dte är och jag blir så nervös... Vet inte hur jag ska göra om jag ska rida ett program och han går med huvudet i vädret (Kanske) eller om jag ska vänta några veckor och verkligen satsa vet inte.. Det blir nog skit bra.. Om någon kan vara "barnvakt" åt min mamma så blir det ännu bättre. Hon kan vara så sjukt jobbig ibland verkligen!! GAHH.

Ruben skötte sig prima i skogen med Kerstin idag:) Hon sa att han kan bli polis häst eller något för att han är så snäll. I morgon ska vi rida över lite bommar och lyfta lite på benen. Och jag måste verkligen ut i skogen mer och lyfta på benen lite istället för skritten. Det blir nog super. Och efter semestern så blir det nog hoppsadel också för hoppningsvis.

Min lördag em och en del av kvällen bestod av stenplockning och grillning. Så mys. Det vart värsta högen med sten efter att vi plockat på hela stora hoppbanan.

Nu är jag super trött och ska gå och sova så att jag orkar upp i morgon också.

God natt och kram på er allihop!!

Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback