Norges national dag

Hej alla underbara människor!!

Nu har jag inte bloggat på ett ta sedan men nu kommer alt i ett ända inlägg:) I onsdags så gick det bra. Jag fick hoppa upp och rida lite för att C skulle få titta lite.

Torsdag: Vaknar hyfsat tidigt och är på typ världens bästa humör vet inte vaför. Vakna väl bara på rätt sida eller något. Hade alla lektioner typ redovisning i NO och läxförhör i engelska och det gick verkligen super. Alla rätt!
 Sedan sista lektionen så skönt!!!!! Fast den tråkisgaste och typ längsta!! Aja när jag åkte hem så tog jag det rätt s¨lugnt och sedan åkte jag till stallet och fixa och red. Han var rätt så fin men lite jobbig i galoppen. Hmm. Somnade så sent..

Fredag: Sovmorgon= så skönt. Började 9.00 med matte och jag fattade verkligen hur man ska göra nu med dom där j*vla ekvationerna. PÅ So n håller vi på med sammhällskunskap. Det är faktsikt rätt så kul men ganska lång tråkigt i bland. Vi sluta super tidigt idag. För vi skulle på konsert på kvällen. Så jag, Jennifer och Ida drog först till stallet och longera och mocka typ. Mamma åkte efter sedan och släppte in hästarna med hjälp av Anki. Vi åkte hem till mig och jag duschade på typ 2 min och klädde på mig på 2 och typ fixa resten på 1min bra jobbat av mig!! Sedan åkte vi till kallhäll och tog tåget in till stan. Vi skulle till slussen och jag var bomb säker på att jag hitta men jag kom snbbt fram till att jag hade missuppfattat vart vi skulle men efter att vi gått åt fel håll hitta vi både teatern och någonstans att äta! Vi åt på Sandy's så super goda sallader. Sedan gick vi runt och kolla lite. Sen när vi står utanför södra teatern så kommer Danny!!. Fick hans atograf och kramade honom! Och han sa att jag hade ett bra namn;D Teatern var dock inte lika bra från min sida.. Jag skulle viljat dra till kungsan och kollat på Rix Fm men eftersom inte bestämt så vart det inte så..  Lite tråkigt men men.

Lördag: Upp tidigt och släppa ut hästar.. TRÖTT är det första man kan säga och vaknar självklart med VÄRLDENS pms. Det är så hemskt. Så jag var typ sur hela dagen och jag får faktiskt be om ursäkt men det är inget jag kan hjälpa. Jag mår verkligen piss när jag är sån. Men jag kämpar på ändå. Även om jag vill bara skrika på allt och alla!! Förlåt mig verkligen.
Vi löshoppade på kvällen med Ami och Ruben. Han var super duktig och jag tror han tyckte det var kul.

Söndag: Vaknade av att jag typ halv satt och sov, Hade somnat til tven. Haha. Nackspärr är det först man kan säga. Började fixa sommar rutorna.  Men blev inte klara. Red och träna läxor han var super fin får jag säga. Men hade ändå inte den riktiga formen som jag vill ha. Han var nog lite trött från i går. Skritta ut i skogen men Milton som sällis. Den nya kompisen:) Grattis Ruben på¨namnsdagen!

I morgon är det skola igen. En kort vecka! Skönt.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback