Vanlig dag!

Hejsan!

I lördags var jag och hämtade mina tömkörnings grejor. Och mitt träns på Horze allt passa perfekt! Vi tömkörde för att testa allt och det gick super. Jag köpte ett litet skarpare bett som jag red på igår och det gick bra förutom att han var hemsk för övrigt. Jag kommer få bakläxa av Marie i morgon för jag har bara ridit på honom en gång sen senaste träningen. Oopsu!! Inte bra inte bra. Idag fick han nya skor och då kan jag ju inte heller rida eftersom han blir öm i fötterna men nu jädrar alltså nu blir det allvar den här veckan!! På lördag ska han även löshoppa=) Vi ska hoppa Ruben och Ami som står i mitt stall. Det ska bli kul och se hur han beter sig. Satt och kolla på markarbettet för Stina idag och snart ska jag sitta där och rida också... SNART sa jag inte nu;) Glömde ta kort på dom nya sakerna men jag gör det i veckan så ni får se:)

Pappa skulle även köpa kraft idag eftersom det verkligen var kris. Så står jag och ska hälla i påsen i tunnan, så ser jag att han gömmer något bakom ryggen. Nyfiken som jag är ser jag att han håller i ett par senskydd. Jag kastar mig runt halsen om honom och ni skulle sätta hans min, Haha!!

Dom hära var det :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback