Dålig bloggande!

Hola Amigos!

Jag har varit lite oaktiv på bloggen sorry for that. Igår var jag inte ens inne på datan. Jag somnade typ direkt när jag kom hem vid tio typ^^

Idag har det typ hänt nada. Jag sov typ en halvtimme förlänge och det är ju inte såbra för då måste man stressa skit mkt.. Jag var så jävla trött asså-.-
Jag känner mig sjukt stolt och glad över mig själv för jag har skrivit klart min Book Report om Billy Elliot.
Idag är det 1månda och 4 dagar kvar till Jul det är ju bara för sjukt.
Idag har jag tränat med Anna. Hon red på Ruben och jag red på Donna. Det är ju KM i morgon och jag ska tävla Donna. Det ska faktiskt bli roligt. Skulle ju helst viljat´tävlat på min. Men det har varit för lite ridning innan eftersom han vilade föra veckan. Nästa gång ska vi vara med. Jag vill tävla!! Komma ut och visa upp min fina häst utan att skryta;) Lite måste man ju få.
Elin som stog i mitt stall förut är medryttare på en ponny som hete Pica hos oss. Fattade inte att det var Ruben. Förns vi sa det. Hon ba det så ju ut som värsta GP hästen. Och Elin är själv dressyr ryttare:P Haha. Min fina prins<3

Imorgon har jag utsläpp också. Men jag har bara tre hästar att ta ut och det är ju inte lite skönt:P
Jag har i övrigt typ fixat prao plats hos en Vetrinär. Mamma pratade med honom idag jag vet inte riktigt vad han heter. Han kommer om två veckor och vaccinerar våra hästar. Då ska vi prata mer om det. Jag vill testa på och se om det kan vara något. Jag börjar tvivla lite på gymnasium. Jag vill juh gå ströms. Men ändå testa på nått annat och då är det ju perfa med praoen jug:)

Nej nu måste jag sova. Önska mig lycka till.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback