Jag orkar inte mer!

Hejsan!

Hur har eran dag varit idag? Min har faktiskt helt okej. Förutom att jag fick stressa skiten ur mig om so n. Men jag hann och lämnade in den i god tid:)
Vi gjorde någon sjak undersökningn på son om svenska typ. Nån tant som stog och prata och så skulle vi göra massa saker. Boring!
Vi ringde typ till massa tv kanaler och typ metro och grejer på svenskan om reklam typ. Hela lektionen;P. Vi blev typ vidarkopplade hela tiden.
Våran spanska lärare är tillbaka. Det trodde jag aldrig!! xD

Ruben hoppa KM med Amanda. Han stannade på första hindret sedan var han jätte duktig och hoppade jätte fint:) Duktiga polle. Camilla var även med och kollade. Trevlans trevlans.

Nu på kvällen kom söta Emma förbi och det vart massa snack. Vi har ju inte träffats på en hel vecka typ;P Då är det massa saker att snacka om. Nu måste jag verkligen fixa massa saker på mitt rum och jag kom på att jag måste packa gympa kläder. Annars kommer jag glömma det i morgon. Jag ska lägga in en bild på min nya polare i morgon. Orkar inte nu..

Vi hörs i morgon.

Jenny

Kommentarer
Postat av: Louise

Sego, nu får du ta och vara lite mer aktiv på tangentbordet! ;)

2009-11-04 @ 08:23:23
URL: http://reitsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback