Dressyrträning

Hejsvejs! Allt bra med er?

Spanska läxförhöret var ju ja det ända man kan säga super lätt^^ Fick skriva ett verb på tavlan så var det klart:P
Asså jag fattar verkligen mkt bättre nu när vi har ny lärare och han här verkligen super bra.. Vi försökte lura honom att vi ska ha prov den åttonde när vi har konsert, Han har inte sagt ngt ännu;)
Men jag tycker det är kul med spanksa nu faktiskt eller kul och kul, nu fattar:P

Dressyrträning för Anna idag, Ruben försökte ha roliga timmen med mig så Anna fick hoppa upp en stund och banka sig in i huvudet på honom;) Sen så hoppade jag upp igen och han var självklart SUPER FIN;)
Imorgon ska han vaccineras.. Och jag håller tummarna för att han inte ska få feber då dampar jag..

Nu ska jag typ sova. Vi hörs i morgon.
GodNatt.

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback